Może znacie kogoś kto zajmował się kiedyś blogowaniem, albo sami próbowaliście bądź też próbujecie swoich sił w tej kategorii? Na pewno każdy zna jakiegoś mniej lub bardziej popularnego blogera. W tych czasach byłoby wręcz niemożliwym nie znać chociaż jednej takiej osoby, ponieważ blogi to coś co rozwija się z tygodnia na tydzień i ma coraz większą rzeszę użytkowników.

W tej chwili mamy wręcz sytuację, w której mamy więcej twórców internetowych niż aktywnych czytelników i użytkowników. Można pomyśleć, że narasta nam prawdziwy problem internetowy, na który trzeba znaleźć jakiś złoty środek.

Jeśli jesteś blogerem to z pewnością kojarzysz Google AdWords, albo przynajmniej wiesz czym mniej więcej się zajmuje i jaki jest jej cel. Kampania AdWords to nic innego jak możliwość szybkiego i sprawnego zarobku na swojej twórczości internetowej. Brzmi bardziej niż zachęcająco, prawda? Dzięki Google AdWords coraz więcej blogerów otrzymuje zapłaty za wkładaną w sieć swoją pracę intelektualną. Nie trzeba być super znanym blogerem, aby musieć zacząć zarabiać w taki sposób. Co najważniejsze, po prostu trzeba mieć bloga od określonego czasu i traktować go poważnie. Nie może być to blog, na którym od miesięcy pojawiła się tylko jedna notka.

Muszą być to blogi odwiedzane i czytane w miarę regularnie i przede wszystkim najlepiej jeśli są to blogi tematyczne. Dlaczego? Bo to one przyciągają do siebie największe liczby osób. Teraz wystarczy już tylko dobrać odpowiednią reklamę do tematyki naszego bloga, tak, aby nie wydawała się ona oderwana od rzeczywistości i można zaczynać!