W dzisiejszym nowoczesnym świecie na rynku pojawia się coraz więcej różnych firm oferujących wszelkie produkty i usługi jakie można sobie tylko wyobrazić. Rozwój technologii sprawia, że coraz mniej jest niemożliwe do osiągnięcia. Przy takim stanie rzeczy, konsumenci mogą liczyć na naprawdę duży wybór ciekawych i dobrych jakościowo usług czy produktów. Producenci natomiast muszą się coraz bardziej starać, by do tych konsumentów dotrzeć.
Sam produkt czy usługa to już za mało. Zaciekła konkurencja sprawia, że często o sukcesie przedsiębiorstwa decyduje dobry marketing. Specjaliści z branży PRu wymyślają więc chwytliwe hasła i szukają miejsc, gdzie mogliby zareklamować firmę, w której są zatrudnieni. W tym miejscu warto zastanowić się jakie istnieją możliwości.

Standardowe reklamy to te umieszczone w internecie lub w telewizorze. Nie są one takie złe, jak mogłoby się to wydawać. Ludzie rzeczywiście są nimi znudzeni, ale tylko z pozoru pozostają obojętni na wpływ reklamy. Konsumenci, podświadomie cały czas kierują się tym, co gdzieś usłyszeli, zobaczyli. Dlatego nie ma co rezygnować z typowych reklam i banerów.

Z drugiej strony, nie należy się tez do nich ograniczać. Możliwości na promowanie usług czy produktów jest wiele. Kto słyszał, że istnieje coś takiego jak napoje promocyjne? Polega to na tym, że na puszce czy butelce wody albo kolorowego płynu widnieje etykieta z logo naszej firmy. Nie musimy zajmować się branżą spożywczą by móc w głowach potencjalnych klientów połączyć naszą firmę ze wspomnieniem chwili smacznej przyjemności lub orzeźwienia.

Napoje reklamowe można rozdawać za darmo na różnych otwartych wydarzeniach, częstować nimi osoby wchodzące do biura, wejść we współpracę ze sklepem lub restauracją, które mogłyby je sprzedawać.

Świat reklamy również poszedł do przodu.