Masz małą firmę? A może duże przedsiębiorstwo? Nieważne na jakim etapie rozwoju jest Twój biznes i tak potrzebujesz reklamy.
Obecnie, by zaistnieć na szerszym rynku, nie wystarczy tylko poczta pantoflowa. Owszem, dobra opinia od zadowolonego klienta puszczona wśród znajomych, może zdziałać bardzo dużo, ale nie załatwi wszystkiego. Ludzie co prawda zapamiętają, że ktoś im mówił na przykład, że firma spełniła oczekiwania, że dobrze wywiązała się z umowy, ale raczej nie zapamiętają szczegółów, ani tym bardziej nazwy. Ktoś powie, że świetnie do rozreklamowania biznesu nadadzą się ulotki – są zwykle poręczne, kolorowe, wszechobecne. Tylko co z tego, skoro nikt ich nie czyta. Jeszcze co innego, gdy trafi akurat do rąk osoby zainteresowanej w tym momencie daną usługą czy produktem – ta może nawet skorzysta, ale wszyscy inni, najzwyczajniej w świecie, zbędną z ich punktu widzenia ulotkę – po prostu wyrzucą. Zostaje nam wtedy rozdawać długopisy, ale ile osób jest w stanie wyrecytować umieszczone na nich nazwy firm. Długopis po prostu wyjmuje się w razie potrzeby i później jak najszybciej chowa, by nie zgubić. Nie ma czasu na wnikliwe analizy, kto nam go za sponsorował. Sprawa ma się zupełnie inaczej, gdy wręczymy komuś cukierki z logo firmy, na przykład krówki reklamowe. Cukierki krówki, jeśli nie są ubóstwiane przed dorosłych, to na pewno są chętnie pałaszowane przez dzieci. I w jednym i w drugim przypadku nasz potencjalny odbiorca musi rozwinąć papierek, na którym idealnie wpasowuje się nazwa firmy. Smaczne, słodziutkie krówki reklamowe pozostawiają w głowach klientów miłe skojarzenie z nazwą reklamodawcy. Dlatego, jeśli chcesz skutecznie zareklamować swój produkt, zamów cukierki krówki lub inne cukierki z logo firmy.